فراخوان اولین شماره فصلنامه تحلیلی و پژوهشی فرهنگ رسانه
دوستان ، همکاران و صاحبنظران گرانقدر؛
به امید حق تعالی اولین شماره فصلنامه تحلیلی و پژوهشی فرهنگ رسانه ؛ بزودی منتشر خواهد شد دست اندرکاران نشریه به ویژه اعضای شورای علمی آن قصد دارند با رویکردی کارکرد گرایانه ، مطالب و مقالات را بر همین اساس ، تالیف ، تدوین ، گردآوری و منتشر نمایند بدین سبب هر شماره اختصاص به یک موضوع محوری خواهد داشت .طبیعتا در اولین شماره ،موضوع " رسانه ،جامعه و فرهنگ عمومی " مد نظر میباشد
لذا از تمامی همکاران ؛صاحب نظران و اندیشمندان عرصه ارتباطات اجتماعی دعوت میگردد در صورت تمایل مطالب خود را برای دبیر خانه شورای علمی فصلنامه به نشانی الکترونیکی mediaculture.blogsky.com یا پست الکترونیکی media.culture@yahoo.com ارسال فرمایند.
سرفصلهای موضوعی این شماره :
۱- مفهوم فرهنگ عمومی و نقش آن در جامعه
۲- مدیریت تغییرات فرهنگی و نظامهای ارتباطی
۳- جامعه شناسی تغییرات اجتماعی و رسانه ها
۴- رویکرد مفاهیم روابط عمومی ، تبلیغات ، روزنامه نگاری و بازار یابی در مدیریت فرهنگ عمومی
۵- تبادلات فرهنگی و کارکرد ابزارهای نوین ارتباطات
۶- بررسی نگرش دست اندرکاران ارتباطات ( روزنامه نگاران - کارگزاران روابط عمومی و صنعت تبلیغات )در خصوص تاثیرات متقابل فرهنگ و رسانه
۷- جامعه پذیری و فرآیندهای ارتباطی
۸- بررسی نگرش و انتظارات متقابل نهادهای فرهنگی و موسسات رسانه ایی از یکدیگر .
دبیرخانه شورای علمی
فصلنامه تحلیلی و پژوهشی فرهنگ رسانه