فرهنگ رسانه

فصلنامه تحلیلی و پژوهشی ارتباطات اجتماعی

فرهنگ رسانه

فصلنامه تحلیلی و پژوهشی ارتباطات اجتماعی

فراخوان اولین شماره فصلنامه تحلیلی و پژوهشی فرهنگ رسانه

فراخوان اولین شماره فصلنامه تحلیلی و پژوهشی فرهنگ رسانه

دوستان ، همکاران و صاحبنظران گرانقدر؛

 

     به امید حق تعالی اولین شماره فصلنامه تحلیلی و پژوهشی فرهنگ رسانه ؛ بزودی منتشر خواهد شد دست اندرکاران نشریه به ویژه اعضای شورای علمی آن قصد دارند با رویکردی کارکرد گرایانه ، مطالب و مقالات را بر همین اساس ، تالیف ، تدوین ، گردآوری و منتشر نمایند بدین سبب هر شماره اختصاص به یک موضوع محوری خواهد داشت .طبیعتا در اولین شماره ،موضوع " رسانه ،‌جامعه و فرهنگ عمومی " مد نظر میباشد

     لذا از تمامی همکاران ؛‌صاحب نظران و اندیشمندان عرصه ارتباطات اجتماعی  دعوت میگردد در صورت تمایل مطالب خود را برای دبیر خانه شورای علمی  فصلنامه به نشانی الکترونیکی mediaculture.blogsky.com   یا پست الکترونیکی  media.culture@yahoo.com ارسال فرمایند.

 

سرفصلهای موضوعی این شماره :

 

۱- مفهوم فرهنگ عمومی و نقش آن در جامعه

۲- مدیریت تغییرات فرهنگی و نظامهای ارتباطی

۳- جامعه شناسی تغییرات اجتماعی و رسانه ها

۴- رویکرد مفاهیم روابط عمومی ، تبلیغات ، روزنامه نگاری و بازار یابی در مدیریت فرهنگ عمومی

۵- تبادلات فرهنگی و کارکرد ابزارهای نوین ارتباطات

۶- بررسی نگرش دست اندرکاران ارتباطات ( روزنامه نگاران - کارگزاران روابط عمومی و صنعت تبلیغات )در خصوص تاثیرات متقابل فرهنگ و رسانه

۷- جامعه پذیری و فرآیندهای ارتباطی

۸- بررسی نگرش و انتظارات متقابل نهادهای فرهنگی و موسسات رسانه ایی از یکدیگر .  

 

 

 

دبیرخانه شورای علمی

فصلنامه تحلیلی و پژوهشی فرهنگ رسانه

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد