فرهنگ رسانه

فصلنامه تحلیلی و پژوهشی ارتباطات اجتماعی

فرهنگ رسانه

فصلنامه تحلیلی و پژوهشی ارتباطات اجتماعی

اختصاص بالاترین رای انتخابات هیات مدیره‌ی تعاونی مطبوعات به ناصر

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: رسانه

هفتمین انتخابات هیات مدیره‌ی تعاونی مطبوعات امروز دوشنبه دهم آبان‌ماه با حضور حدود 200 نفر از اعضای تعاونی مطبوعات و نمایندگان وزارت تعاون برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، در هفتمین انتخابات هیات مدیره تعاونی مطبوعات که هر سه سال یک بار برگزار می‌شود، دو گروه آمادگی خود را با تمهیداتی آغاز کرده بودند که گروه اول، هیات مدیره فعلی به ریاست دکتر بهبهانی و گروه دوم هیات مدیره دوره پیشین، طی روزهای گذشته تلاش می‌کردند تا با جذب آرای صاحبان امتیاز مطبوعات بتوانند رای اکثریت را به دست آورند که در این میان بیش‌تر آراء نصیب کاندیدای مستقل شد.

در انتخابات امروز پس از تصویب ترازنامه مالی سال 88 و با حضور 21 کاندیدا، آقایان ناصر بزرگمهر، کاندیدای مستقل با 99 رای، علی‌اکبر بهبهانی با 93 رای (هفته‌نامه سایه تهران)، سیداصغر ملاسعیدی (روزنامه هدف و اقتصاد) با 85 رای، سیدفرید پیمان (روزنامه عصر آزادی) با 84 رای و جلال همتی با 71 رای از اعضای هیات مدیره فعلی توانستند از سایر کاندیداها پیشی بگیرند.

همچنین احمد حلت با 35 رای، نصرالله کریمی با 29 رای به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند و علی رضازاده و حسین سعیدی‌پور و حامد مدنی به عنوان بازرس اصلی و حیدری و خانم فاطمه علی‌بخشی به عنوان بازرس علی‌البدل از میان صاحبان امتیاز مطبوعات برگزیده شدند.

این دوره از انتخابات تعاونی مطبوعات با توجه به انتخاب روز گذشته نماینده مدیران مسوول مطبوعات در هیات نظارت بر مطبوعات که در آن حسین انتظامی انتخاب شد، از اهمیت بالایی برای خانواده مطبوعات برخوردار بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد