کتابی برای حرفه ای ها و آنهایی که می خواهند حرفه ای باشند
رشد و
توسعه روابط عمومی مستلزم آن است که اقدامات حرفه ای، توسط افراد حرفه
ای انجام پذیرد. ورود به حوزه تحقیقات در روابط عمومی، نشانه ای از حرفه
ای بودن است. یک متخصص حرفه ای روابط عمومی، راهبردها و اهداف سازمان
خود را می شناسد، در مسیر تداوم بقاء سازمان متبوع عمل می کند و برنامه
های ارتباطی را در جهت تحقق اهداف حیاتی سازمان و بر مبنای روش های ایده
آل (بهروش ها)، تدوین می کند. او باور دارد که می تواند با استفاده از
تحقیقات، میزان اثرگذاری اقدامات را تعیین کند و شجاعانه به این مهم اهتمام
می ورزد. او عمیقاً باور دارد که اقدامات روابط عمومی باید تسهیلگر نرخ
بازگشت سرمایه بوده و تداوم بقاء پایدار سازمان را مأموریت اصلی خود می
پندارد.
◀️نویسنده: دکتر احمد پاکزاد
⬅️ناشر: مهرنوروز/ 1400
⬅️محصولی از: آژانس فرهنگ رسانه/ ارتباطات یکپارچه
⬅️مورد تأیید و حمایت انجمن روابط عمومی ایران و انجمن علمی پژوهش های هنری ایران
در این کتاب می خوانید:
مفهوم
حرفه ای گری در روابط عمومی/ ماهیت روابط عمومی حرفه ای/ اهداف و
شاخص های کلیدی در تحقیقات روابط عمومی/ استانداردسازی و تعالی در
تحقیقات روابط عمومی/ اندازه گیری نتایج در تحقیقات روابط عمومی/ جمع
آوری اطلاعات در تحقیقات روابط عمومی
سفارش کتاب: