X
تبلیغات
رایتل

فرهنگ رسانه

فصلنامه تحلیلی و پژوهشی ارتباطات اجتماعی

یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 05:38 ب.ظ

آیا رسانه‌ها مقصرند؟

کارشناسان تغذیه معتقدند: «تبلیغ مواد غذایی باید از فیلتر سلامت عبور کند. زیرا عدم کنترل تبلیغات مواد غذایی توسط رسانه‌ها به ویژه در رسانه ملی، سبب تشدید مصرف مواد مضر سلامت و تحمیل زیان‌های اقتصادی و اجتماعی ناشی از آن به جامعه می‌شود.» ایشان دلیل اصلی بروز اختلال در تغذیه جامعه را در پیام‌های رسانه‌ای می‌دانند.

در عین حال کارشناسان امور رسانه‏ای هم معتقدند: «وزارت بهداشت از یک سو برای تمامی محصولات غذایی که در رسانه‏ها، تبلیغ می‏شوند؛ مجوز صادر می‌کند و از طرفی دیگر از سوی همین وزارتخانه شاهد انتشار اخباری مبنی برمضر بودن برخی از همان مواد غذایی هستیم.»

شماره سوم فصلنامه فرهنگ رسانه با موضوع «فرهنگ، رسانه و تغذیه سالم» منتشر شد...

با مطالبی از:

دکتر سید ضیاالدین مظهری

دکتر علی گرانمایه‌پور

مهندس مرتضی سلطانی

م‍ژگان دری

سید بدرالدین احمدی

و احمد پاکزاد

درصورت تمایل به دریافت نسخه‌ای از این شماره با نشانی الکترونیک mecreaders@yahoo.com  یا شماره تلفن88473664 تماس بگیرید.

نظرات (1)
+ علی پویا http://imglad.blogfa.com
سلام به برادرم.
آقا خودمونیما، تو تا یه کاری دست خودت ندی انگار که ول کن مامله نیستی.
ولشون کن هر کی که مقصر هست یا نیست.
کندی رییس جمهور آمریکا بوده یا نبوده.داره داره یا نداره نداره.
یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:38 ب.ظ
امتیاز: 0 0
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
نام :
پست الکترونیک : عدم نمایش ایمیل بعد از درج
وب/وبلاگ :